امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه زنده است
کد خبر: 3902905
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه زنده است

استاندار البرز، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان پیر عروج کرده و رهروان ولایت تسلیت گفت.

امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه زنده است

به گزارش ایکنا از البرز، استاندار البرز، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان پیر عروج کرده و رهروان ولایت تسلیت گفت.
متن پیام شهبازی استاندار البرز به این شرح است:
بسمه تعالی
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار نور و جنس صداقت و درایت است ؛ روزی که تمامی آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان را محزون و ملتهای تشنه حقیقت و آزادی را عزادار کرد؛ محبانش در ماتم فقدان وجود ارزشمندش سر و سینه زنان در خیابان ها اجتماع کردند.
به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی «امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه اش هم زنده خواهد ماند چنانکه می توان انقلابی که او رهبریش را بر عهده داشت را به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات جهان در قرن بیستم دانست که نقطه عطفی برای مبارزات ملتهای آزادیخواه است.
حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌ بدیل خود نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و ایران و ایرانی را از یوغ استبداد و استکبار رهایی بخشید.
و یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز همان نقطه عطف انقلاب بزرگ امام راحل(ره) و سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است و اتفاقات این روز تمام قبایل و اقوام ایران را به اتحاد رساند تا همگی به صورت یکپارچه برای یک هدف بپا خواستند تا انقلاب اسلامی ایران به ظهور درآید.
ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ، امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و خون پاک شهدا ،تحت لوای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، برای اعتلای نظامی که بالاترین ارزش است و سرافرازی کشور عزیزمان با همدلی و اتحاد ،بیش از پیش تلاش نماییم.

انتهای پیام
captcha