انقلاب الهی امام(ره) چشم دنیا را خیره کرد
کد خبر: 3902965
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
دبیرکل نُجَباء:

انقلاب الهی امام(ره) چشم دنیا را خیره کرد

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در ستایش از شخصیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در پیامی توئیتری نوشت: امام خمینی (ره) به تحولات جهانی آشنا بود و به آینده اشراف داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  کانال رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ادامه داد: انقلاب الهی امام چشم همه دنیا را خیره کرد، همانگونه که معیاری برای دیگر نیروها بود و موجب تکامل انسان مسلمان شد.

وی زندگانی امام (ره) پس از انقلاب را عبرتی برای آزادگان خواند و افزود: با وجود آنکه سه‌ دهه از فقدان اندوهناک او می‌گذرد، محبتش در دل‌ها ریشه دوانده و در وجدان ملت‌ها ماندگار شده است.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء نیز در سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب اسلامی، با انتشار پیامی در توئیتر، نظام اسلامی ایران را جمهوری مستضعفان و از قطب‌های جهان توصیف و تصریح کرد: مسیر مقاومتی که حضرت روح‌الله (ره) ترسیم نمود، بزرگ‌ترین ارتش‌های مستکبر را شکست داد و کشورهای تحت سلطه را آزاد کرد.

مهندس «نصر الشِمَّری» همچنین تأکید کرد: سیره ایستادگی در برابر مستکبران که امام خمینی (ره) بنیان نهاد، هر روز به نقطه جدیدی از دنیا می‌رسد.

وی با اشاره به رویش‌های مقاومت و دستاوردهای آن، در تجلیل از مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) ادامه داد: پرچم روح‌الله به یک میراث‌دار امین و پاک رسیده است که علی‌رغم هجمه دشمنان، این پرچم به‌دست او در پیروزی‌های پیاپی برافراشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha