تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 167156 نفر رسید
کد خبر: 3903053
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
جهانپور خبر داد:

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 167156 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 886 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور خبر داد.

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 167156 نفر رسیدبه گزارش ایکنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد و گفت: با احتساب این موارد، تعداد کل بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۶۷ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۲۷ مورد بستری و دو هزار و ۳۵۹ مورد از افراد معادل ۸۲ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور یادآور شد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هشت هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۲۹ هزار و ۷۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت: دو هزار و ۵۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ضمن اینکه تا کنون یک میلیون و ۴۰ هزار و ۲۸۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، آذربایجان‌های شرقی و غربی در وضعیت هشدار جدی قرار دارند؛ ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان هیچ مورد فوتی وجود نداشته و در پنج استان فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.
انتهای پیام
captcha