آغاز دوره‌های آموزشی دارالقرآن و العترت تهران
کد خبر: 3903639
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

آغاز دوره‌های آموزشی دارالقرآن و العترت تهران

دوره‌های آموزشی ویژه فصل تابستان در تمامی گروه‌های سنی بانوان و آقایان در دارالقرآن و العترت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن و العترت با مدیریت سیدمرتضی پورایوانی، مدرس و قاری قرآن فعالیتش را پس از ماه مبارک رمضان امسال و با ثبت‌‌نام دوره‌های آموزشی تابستان در مرکز تهران آغاز کرده است.

بنا بر گفته پورایوانی «پس از پیگیری‌ها موفق شدیم تا مکانی را برای راه‌اندازی دوره‌های آموزش قرآن ویژه عموم علاقه‌مندان تهیه کنیم تا در تابستان امسال، شاهد برگزاری دوره‌های قرائت و آموزش فنون قرائت و صوت و لحن و نکات تجویدی و حفظ ترتیبی از  چهار سال تا بزرگسال با تدریس اساتید و مربیان قرآن کشورمان باشیم.»

ثبت‌نام این دوره‌ها که با استقبال روبه‌رو شده، 15 خردادماه به اتمام رسید و دوره‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هر روز هفته و در نوبت صبح ویژه بانوان و در نوبت بعد از ظهر ویژه آقایان تشکیل می‌شود. همچنین طی برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد تا دوره‌هایی چون حفظ موضوعی، تفسیر قرآن، بیان احکام و عقاید نیز برگزار شود.

یادآور می‌شود، دارالقرآن و العترت در خیابان وحدت اسلامی، چهارراه ابوسعید، اول ۱۵ خرداد، کوچه جمشیدی، کوچه نجفی‌منش، پلاک 79 قرار دارد.

همچنین جلسه آموزش قرآن سیدمرتضی پورایوانی طی روزهای چهارشنبه در قالب جلسه خانگی قرآن و پنجشنبه‌ها در حسینیه کربلایی‌ها طبق روال سنوات گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha