برگزاری نشست وبیناری مدیران قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی
کد خبر: 3904119
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
حسین همتی خبر داد:

برگزاری نشست وبیناری مدیران قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی

کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری نشست وبیناری مدیران فرهنگی و مدیران و کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: در این جلسه دوساعته در مورد آخرین جزئیات و تحولات بیست‌و‌پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بحث و تبادل نظر می‌شود.

حسین همتی کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

حسین همتی، کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری جلسه وبیناری مدیران فرهنگی و مدیران و کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: این جلسه امروز، 21 خردادماه، از ساعت 12:30 تا 14:30 به صورت غیرحضوری و به منظور بررسی آخرین وضعیت بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها تاکنون شاهد استقبال جدی متقاضیان برای حضور در جشنواره نبوده‌ایم، به طوری که حدود 20 هزار نفر متقاضی شده‌اند. لذا تصمیم گرفته شد که این جلسه برگزار و در مورد مباحث تبلیغاتی جشنواره پس از بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.

همتی بیان کرد: همچنین در این جلسه در مورد آنلاین برگزار شدن رشته‌های بخش معارفی نیز بحث خواهد شد. البته قبل از شیوع ویروس کرونا پیشنهاد غیرحضوری برگزار شدن بخش معارفی مطرح و شیوع کرونا باعث تثبیت حرکت و تصمیم‌گیری در این مسیر شد.

کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به تدوین زمان‌بندی جدید برگزاری جشنواره بیست و پنجم اشاره و اظهار کرد: این زمان‌بندی تهیه شده اما هنوز به مرحله ابلاغ نرسیده است. در جلسه امروز در مورد زمان‌بندی تهیه شده نظرخواهی می‌شود و اگر مشکلی از سوی دانشگاه‌ها وجود نداشته باشد، این زمان‌بندی نهایی و ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی شده است که بیش از 20 دوره آموزشی از طریق فضای مجازی برگزار شود. ‌در این جلسه در مورد این دوره‌ها بحث می‌شود و در ادامه در مورد دبیرخانه‌های نماز و امر به معروف نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha