تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر
کد خبر: 3893480
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر

مهلت ثبت نام برای حضور در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا روز ۳۱ خردادماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از تمدید مهلت ثبت نام در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مهلت اولیه این ثبت نام از بهمن‌ماه تا پایان فروردین‌ماه در نظر گرفته شده بود که طی این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق ثبت نام تمایل خود را برای حضور در جشنواره اعلام کردند.

وی به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: طی ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، زمان ثبت نام جشنواره وزارت بهداشت «هدهد» تا 31 خردادماه سال جاری تمدید شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت همچنین در مورد جزئیات ثبت نام کنندگان بیان کرد: از بین ۱۰ هزار ثبت نام کننده تا چند روز قبل حدود شش هزار و ۴۰۰ نفر در بخش کارکنان، سه هزار و ۲۰۰ نفر در بخش دانشجویان و ۵۶۰ نفر نیز در بخش اساتید ثبت نام کرده‌اند.

پیش از این آیین‌نامه بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بهمن‌ماه سال قبل ابلاغ شد که تغییراتی نسبت به سال قبل داشته است. رشته شعر نو در بخش ادبی و رشته مناظره در بخش تیمی از جمله این تغییرات است. در بخش هنری نیز رشته تابلوفرش به دیگر رشته‌ها افزوده شده است. در رشته ترجمه‌خوانی ترجمه سوره حجرات برای اجرا معرفی شده و رشته نماز به رشته‌های بخش معارفی نیز اضافه شده است.

متقاضیان حضور در این جشنواره می‌توانند از طریق لینک quran.behdasht.gov.ir اقدام کنند. 

یادآور می‌شود، بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال با عنوان هدهد و یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha