آغاز دوره‌های مجازی آموزش قرآن در نجف اشرف
کد خبر: 3904633
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

آغاز دوره‌های مجازی آموزش قرآن در نجف اشرف

دوره‌های آموزش مجازی قواعد تجوید و قرائت صحیح قرآن کریم با مشارکت 140 قرآن‌آموز از 14 استان عراق و به همت شعبه نجف آغاز شد.

آغاز دوره‌های مجازی آموزش قرآن در نجف اشرفبه گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، «مهند ماجد المیالی»، مسئول واحد نجف مرکز قرآن کریم در آستان عباسی(ع) با اعلام این خبر گفت: شعبه ما در طول سال دوره‌های قرآنی متعددی را برگزار می‌کرد که به دلیل شرایط کنونی و دستورات بهداشتی و همچنین فتاوای مرجعیت دینی به عدم برپایی تجمعات به منظور ممانعت از شیوع ویروس کرونا، به برگزاری دوره‌های قرآنی به صورت مجازی و از راه دور اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: از جمله این دوره‎های قرآنی، دوره کنونی است که با حضور استاد «احمد الزاملی» به مدت چهار روز در هفته برگزار شده و شامل آموزش قواعد تجوید و قرائت صحیح می‌شود.

المیالی همچنین توضیح داد: آموزش قرائت صحیح روزهای جمعه و یکشنبه و آموزش تجوید روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت چهار بعد از ظهر برگزار می‌شود و با استفاده از برنامه‌هایی خاص به آموزش مخارج حروف، صفات و احکام حروف، می‌پردازد.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح قاریان از طریق آموزش احکام تلاوت صحیح آنها و تصحیح تلفظ آیات قرآن با مراعات احکام تجوید توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha