حزب‌الله عراق: آمریکا قابل اعتماد نیست
کد خبر: 3904675
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

حزب‌الله عراق: آمریکا قابل اعتماد نیست

گردان‌های حزب‌الله عراق با اشاره به آغاز اولین دور گفت‌وگوهای راهبردی آمریکا و عراق اعلام کرد که ایالات متحده قابل اعتماد نیست و هرگونه تلاش آمریکا برای دور زدن مصوبه پارلمان عراق، هزینه بسیاری را برای واشنگتن به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المعلومه، گردان‌های حزب‌الله عراق امروز، شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا زمانی به «گفت‌وگوی راهبردی» واشنگتن و بغداد روی آورده که دریافته دیگر از حضورش در عراق استقبال نمی‎شود.

در بیانیه حزب‌الله عراق آمده که ایالات متحده قابل اعتماد نیست و هرگونه تلاش آمریکا برای دور زدن مصوبه پارلمان عراق، هزینه بسیاری برای واشنگتن به همراه خواهد داشت.

گردان‌های حزب‌الله عراق افزود: آمریکا تاریخ جنایت‌آمیزی دارد و به نقض قوانین بین‌المللی معروف است. لذا آمریکا باید بداند که اگر بخواهد مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای آمریکایی را دور بزند، متحمل هزینه‌های بسیاری خواهد شد.

در ادامه بیانیه آمده است: کسانی که برای ابقای نیروهای اشغالگر در عراق تلاش می‌کنند، باید بدانند که نمی‎توانند از حضور آنها در برابر خشم عراقی‌هایی که با همه توان خود برای اخراج اشغالگران اقدام خواهند کرد، حمایت کنند.

گردان‌های حزب‌الله عراق تأکید کرد که عراقی‌ها با وحدت خود در مقابل داعش ایستادند و اکنون نیز یکصدا در برابر اشغالگران می‎ایستند.

انتهای پیام
captcha