استقبال از آموزش مجازی قرآن در کویت
کد خبر: 3904925
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

استقبال از آموزش مجازی قرآن در کویت

رئیس انجمن بانوان وابسته به جمعیت «منابر القرآنیه» کویت از استقبال گسترده شهروندان از دوره آموزشی حفظ قرآن در شبکه‌های اجتماعی یوتیوب و زوم خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «الرأی» کویت، کفا العنزی، رئیس انجمن بانوان وابسته به جمعیت «منابر القرآنیه» کویت، اظهار کرد: این دوره با عنوان «ابزارهای نوآورانه در حفظ قرآن کریم» روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته (21 و 22 خرداد) از طریق صفحه انجمن در یوتیوب و نرم‌افزار «زوم» برگزار شد.

وی افزود: بیش از 1300 نفر از داخل و خارج از کویت در این دوره شرکت کردند و قرنطینه در شرایط شیوع کرونا، بهترین فرصت برای روی‌ آوردن بانوان مسلمان به حفظ قرآن است.

العنزی تصریح کرد: انجمن بانوان منابر القرآنیه برای آموزش قرآن و نهادینه ‌کردن ارزش‌ها و مفاهیم قرآنی در میان بانوان، تلاش و شرایط لازم را برای تشویق آنان به حفظ و تلاوت قرآن فراهم می‌کند. پنجمین دوره تابستانه قرآن نیز از دیروز(25 خرداد) آغاز شده است و به مدت دو ماه ادامه دارد.

این بانوی کویتی اظهار کرد: 290 دانش‌آموز در برنامه‌های حفظ فشرده قرآن ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های قرآنی در حال افزایش است.

انتهای پیام
captcha