راه‌اندازی کمیته آموزش مجازی در دانشگاه قرآن سودان
کد خبر: 3905670
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

راه‌اندازی کمیته آموزش مجازی در دانشگاه قرآن سودان

مدیر دانشگاه قرآن کریم و علوم اسلامی استان «الجزیره» سودان حکم راه‌اندازی کمیته آموزش مجازی و اینترنتی در این دانشگاه را صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از «alnilin.com»، ابکر عبدالبنات آدم ابراهیم، مدیر دانشگاه قرآن کریم و علوم اسلامی استان الجزیره، در این حکم «طیب عبدالقادر عبدالماجد»، معاون دانشگاه، را رئیس کمیته آموزش مجازی در این دانشگاه اعلام کرده است.

براساس این حکم رؤسای دانشکده زبان‌ها، دانشکده تربیت، علوم خانواده، دانشکده مطالعات عالی، مدیر اداره کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مدیر اداره روابط عمومی و رسانه و رئیس گروه کامپیوتر دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه قرآن کریم الجزیره از اعضای این کمیته خواهند بود.

وظیفه این کمیته اجرای نظام آموزش مجازی در دانشگاه قرآن الجزیره از طریق آموزش اعضای هیئت علمی، رایانه‌ای کردن شیوه‌های آموزشی و ایجاد جهش در زمینه فناوری آموزشی و آموزش از راه دور، تقویت فرصت‌های آموزش اینترنتی و مجازی و نشر علوم و معارف در فضایی شناخته‌شده برای همگان اعلام شده است.

این حکم در پی اهتمام وزارت آموزش عالی و پژوهش علمی سودان به توسعه فعالیت‌های مؤسسات آموزش عالی با هدف پاسخگویی به مطالبات عصر و همراهی با فناوری‌ها جدید صادر شده است.

انتهای پیام
captcha