قمار انتخاباتی «ترامپ» در عین‌الاسد
کد خبر: 3905909
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
نُجَباء در بیانیه‌ای شدیداللحن متذکر شد؛

قمار انتخاباتی «ترامپ» در عین‌الاسد

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای شدیداللحن، اظهار کرد که تأخیر در اخراج نیروهای عراقی، احتمال موفقیت رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات را امکان‌پذیر می‌کند که این قابل قبول نیست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، این جنبش با صدور بیانیه‌ای، وظیفه تیم عراقی را تسریع در خروج تمام اشغالگران عنوان و تأکید کرد: قابل قبول نیست که در اجرای فوری این قانون به‌ خاطر فشار طرف آمریکایی تأخیر بیفتد تا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از آن به‌ عنوان موفقیت انتخاباتی استفاده کند.

در ادامه این بیانیه، نجباء تصریح کرده است: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای در 9 بند، مذاکرات موسوم به «گفت‌وگوهای راهبردی آمریکایی ـ عراقی» را به ‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

نُجَباء با اشاره به اینکه تاریخ معاصر عراق در سخت‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود قرار دارد، در این بیانیه یادآور شده است: بارها و به تکرار اعلام کردیم که حاکمیت، آزادی و استقلال تنها راهی است که تمامیت ارضی عراق را تضمین خواهد کرد و باعث وحدت، همبستگی و اعتماد ملت عراق از همه مذاهب، اقوام و ادیان خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: قبول هر گونه نیروی خارجی در کشور که تصمیمات خود را بر عراق تحمیل کند، نتیجه‌ای غیر از افزایش درگیری، دشمنی و سیطره‌طلبی بر ملت از سوی برخی جناح‌های مرتبط با نیروهای نامشروع نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha