کالاهای اساسی به اندازه کافی در سیستان و بلوچستان ذخیره شده است
کد خبر: 3906197
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

کالاهای اساسی به اندازه کافی در سیستان و بلوچستان ذخیره شده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، ماندانا زنگنه، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار امروز، دوشنبه 2 تیرماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت این رقم به ۵۰ هزار تن برسد، افزود: سال گذشته ۱۷ هزار تن گندم خریداری شده بود که امسال در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار بیان کرد: با توجه به شرایط کشور و ضرورت تامین امنیت غذایی، انتظار است که کشاورزان همکاری لازم را در فروش گندم با مراکز خرید دولتی گندم داشته باشند.

وی افزود: در ارتباط با تعیین سهمیه گندم کارخانه‌های آرد نیز در نشست ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیری شد و بر اساس پارامترهایی از قبیل ظرفیت ذخیره‌سازی، رتبه کارخانه و میزان رضایتمندی مشتریان سهمیه گندم این کارخانه‌ها تعیین شد.

زنگنه اظهار کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان به کارخانه‌های آرد اعلام می‌شود که نسبت به بازسازی و اصلاح مواردی که به آن‌ها اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha