ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است
کد خبر: 3906278
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی:

ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است

«آویو کوخاوی»، رئیس ستاد ارتش رژیم غاصب صهیونیستی اذعان کرد که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل است.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه العالم عربی، رئیس ستاد ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در تازه‌ترین سخنان خود تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در دایره سوم تهدید برای رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد اما بر دایره دوم و اول نیز تأثیر می‌گذارد و در برنامه هسته‌ای خود به پیشرفت بزرگی دست یافته است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از اسلحه‌های متعارف ایران افزود:  تهران به جناح‌های مقاومت و به‌ویژه حزب‌الله که در دایره اول تهدیدات قرار دارد، حمایت مالی و از جنبش حماس و جهاد نیز پشتیبانی می‌کند.

وی در ادامه تأکید کرد که ایران به طور گسترده و در ابعاد و میادین مختلف پشت عملیات‌های ضداسرائیل می‌ایستد.

گفتنی است،‌ رژیم صهیونیستی با توجه به قابلیت‌های فزاینده محور مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی در شرایط بسیار بحرانی به‌سر می‌برد. انتشار ویدئوی کوتاهی از سوی حزب‌الله لبنان که در آن رژیم صهیونیستی و مواضع اسرائیلی در اراضی اشغالی را تهدید کرده، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است. چند روز پس از سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره سیاست این حزب و مقاومت در منطقه در قبال استراتژی «گشنگی دادن» و «به زانو درآوردن» دولت آمریکا علیه سوریه و لبنان، رسانه جنگ وابسته به حزب‌الله ویدئویی را با عنوان «أنجز العمل»(کار انجام شد) منتشر کرد. این ویدئوی ۳۹ ثانیه‌ای که به زبان عبری نیز ترجمه شده، شامل صحنه‌هایی از مختصات مواضع مهم رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی است. در این ویدئو حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داده قادر است با موشک‌های نقطه‌زن دقیق مناطق مختلف این رژیم را هدف قرار دهد.

همچنین ایران از نخستین کشورهایی است که پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای از سوی آژانس بین‌المللی را امضا کرده و برنامه هسته‌ای خود را برای اهداف صرفاً غیرنظامی و بدون هیچگونه انحراف از مسیر مسالمت‌آمیز مورد استفاده قرار می‌دهد. ده‌ها گزارش منتشر شده از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تعهد ایران به صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای را تأیید کردند.  این در حالی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی از پیوستن به پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای جلوگیری کرده و از دیدار بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای از تأسیسات هسته‌ای خود امتناع ورزیده است.

ادعای کوخاوی مبنی بر نگرانی از توانایی‌های متعارف نظامی ایران علیه موجودیت رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت آمریکا برای گسترش تحریمات تسلیحاتی علیه ایران تلاش می‌کند. از سوی دیگر رژیم اشغالگر ۱۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه نظامی خود داشته و  پشتیبانی گسترده نظامی از سوی کشورهای غربی به رهبری آمریکا را داراست. رژیم غاصب صهیونیستی انواع اسلحه مدرن و تجهیزات نظامی مرگباری از آمریکایی‌ها دریافت کرده و علیه فلسطینی‌ها با هدف از بین بردن مسئله فلسطین و یهودی‌سازی آن به‌کار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha