کرج؛ میزبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف البرز
کد خبر: 3907136
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

کرج؛ میزبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف البرز

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم تیرماه به میزبانی کرج خبر داد.

کرج؛ میزبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف البرز

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در رابطه‌‌ با برگزاری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، گفت: مرحله مقدماتی(شهرستانی) سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن‌ اوقاف استان با توجه به شرایط کرونایی و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی قرار است به‌صورت منطقه‌ای و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
وی با اشاره به این‌که این مسابقات در ۱۰ رشته حفظ پنج، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی، همسرایی و هم‌خوانی قرآن‌‌ و تفسیر عمومی قرآن برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات مرحله شهرستانی به صورت تجمیعی روزهای دوازدهم تیرماه(بانوان) و سیزدهم تیرماه(آقایان) در اداره کل اوقاف کرج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که رشته دعاخوانی، همسرایی و هم‌خوانی مرحله شهرستانی ندارد و در دو مرحله مقدماتی هم‌زمان با مرحله استانی و نهایی متمرکز ملی برگزار می‌شود، تصریح کرد: داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام و عدم اشتغال در مقاطع تحصیلی روزانه آموزش و پرورش یکی‌ از شرایط شرکت در این مسابقات است.

انتهای پیام
captcha