حذف پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» توسط اینستاگرام
کد خبر: 3907147
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

حذف پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» توسط اینستاگرام

اینستاگرام در اقدامی غیرحرفه‌ای، پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» را پاک می‌کند.

حذف پست‌های مربوط به «افشای حقوق بشر آمریکایی» توسط اینستاگرام

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از حوزه هنری البرز، سجاد خدری، مسئول روابط عمومی این حوزه ضمن اعلام این خبر گفت: حوزه هنری استان البرز با همکاری دبیرخانه جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی به درج مطالب، فیلم و عکس با محتوای «افشای حقوق بشر آمریکایی» در فضای مجازی اقدام کرده است.
وی بیان کرد: این مطالب به صورت روزشمار از 10 روز مانده به روز 12 تیرماه(روز افشای حقوق بشر آمریکایی) در صفحات مجازی از جمله اینستاگرام گذاشته می‌‌شود که این شبکه اجتماعی در اقدامی عجیب و دور از اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای پست‌هایی که با تصاویر ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی باشد را پاک می‌کند.
خدری افزود: همراهی اینستاگرام با آمریکا با حذف اکانت و پست کاربران ایرانی و جلوگیری از آزادی بیان ایرانیان در فضای مجازی، مسبوق به سابقه است.
این مسئول تصریح کرد: اینستاگرام تاکنون صد‌ها پیام فعالان فضای مجازی داخل و خارج ایران را که به اقدام تروریستی رژیم آمریکا واکنش نشان داده‌اند، حذف کرده است که چندی پیش با حذف پست‌های مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این عمل غیراخلاقی دامن زد.
وی تاکید کرد: این شواهد نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام و فیس بوک به رغم آنکه خود را داعیه‌دار آزادی بیان می‌دانند، با حذف مطالب کاربران این ادعا را مخدوش می‌کنند.
اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که دفتر آن در آمریکا واقع شده است.

انتهای پیام
captcha