فراخوان بین‌المللی برای برپایی تظاهرات «هفته خشم» علیه طرح الحاق
کد خبر: 3907230
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

فراخوان بین‌المللی برای برپایی تظاهرات «هفته خشم» علیه طرح الحاق

مخاطبان شبکه‌های اجتماعی این روزها شاهد فراخوان‌های گسترده جهانی برای حضور در راهپیمایی‌ها، تظاهرات و تحصن‌ها به مناسبت هفته خشم علیه رژیم صهیونیستی هستند که قرار است از روز اول ژوئیه (11 تیرماه) آغاز شود.

فراخوان بین‌المللی برای برپایی تظاهرات «هفته خشم» علیه طرح الحاق

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری قدس، شبکه دفاع از اسرای فلسطینی موسوم به «صامدون» در بیانیه‌ای اعلام کرد که قریب به هشتاد شهر از کشورهای غربی و چند پایتخت عربی در مخالفت و مقابله با طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی تظاهرات می‌کنند تا نشان دهند که این طرح بخشی از پروژه اشغال و استعمار کامل فلسطین است.

شبکه صامدون از همه ملت‌های عربی و گروه‌های مبارز خواست جایگاه خود را در مسیر آزادسازی فلسطین بازشناخته و در مخالفت با طرح سازش با اشغالگران و نابودی مسئله فلسطین، پشتیبان ملت فلسطین باشند.

در این فراخوان‌ها از مردم در سراسر جهان عرب خواسته شده در خیابان‌ها، میادین تظاهرات کنند و با برپایی سمینارها و فعالیت‌های مردمی و نمادین در مناسبت‌های هفته خشم حضور یابند.

بر اساس این فراخوان، امروز ملت‌های عربی باید از زیر سلطه رژیم‌های سیاسی مرتجع آزاد شوند تا قطب‌نمای آنها بار دیگر به سمت فلسطین بچرخد و بار دیگر در مسیر آزادسازی قدس به پا خیزند.

شبکه صامدون گفت: ملت‌های عربی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند فلسطین از دست برود، هر چقدر که رژیم‌های عربی همدست استعمارگران صهیونیست بخواهند با سیاست‌های گمراه‌سازی یا ارعاب و سرکوبگری بر ملت‌ها فشار آورند، اما هیچ چیز مانع مشارکت آنها در مسیر آزادسازی فلسطین نمی‌شود.

رژیم صهیونیستی تصمیم دارد بیش از 30 درصد از کرانه باختری را  تحت حاکمیت خود درآورد، در حالی که این طرح با مخالفت‌هایی در سطح منطقه و جهان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام
captcha