تجلیل از خیران مسكن‌ساز در فارس / 1000 واحد مسكونی تحویل نیازمندان شد
کد خبر: 3908253
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

تجلیل از خیران مسكن‌ساز در فارس / 1000 واحد مسكونی تحویل نیازمندان شد

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از برگزاری همایش «شكوه كرامت»، همزمان با ایام دهه كرامت به‌منظور تجلیل از 200 نفر از خیران مسكن‌ساز در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 12 تیرماه در حاشیه رزمایش اهدا 2 هزار دستگاه وسایل سرمایشی به مددجویان استان در جمع خبرنگاران گفت: در سفر دو روزه رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره) كشور به استان فارس برنامه‌های مختلفی اجرا شد.

وی از برگزاری همایش «شكوه كرامت»، همزمان با ایام دهه كرامت به‌منظور تجلیل از 200 نفر از خیران مسكن‌ساز در این استان خبر داد و گفت: همچنین طی این ایام یك هزار واحد منزل مسكونی برای نیازمندان احداث و تحویل آنان داده شد.

بذرافشان با بیان اینكه علاوه بر این‌ها یك هزار و 500 جهیزیه تقریباً كامل با كیفیت با ارزش تقریبی حداقل 18 میلیون تومان نیز میان زوج‌هایی مددجوی كمیته امداد طی این ایام توزیع شد، گفت: امروز نیز طی رزمایش «نسیم مهرورزی»، دو هزار دستگاه كولر و سیستم سرمایشی به ارزش 3 میلیارد تومان میان نیازمندان مناطق گرم استان توزیع می‌شود.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: مرحله دوم این رزمایش را با استفاده از ظرفیت خیران باز هم خواهیم داشت و در مرحله سوم نیز به تأمین لوازم گرمایشی در ابتدای فصل پاییز خواهیم پرداخت.

محمد سعادت، معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كمیته امداد فارس هم به خبرنگاران گفت: 207 هزار خانوار تحت پوشش حمایت‌های كمیته امداد فارس قرار دارند كه از این تعداد 156 هزار خانوار معیشت‌بگیر هستد.

وی افزود: از آنجا تهیه لوازم ضروری منزل برای این افراد بسیار سخت و دشوار است لذا بر آن شدیم تا بخشی از لوازم آن‌ها را تأمین كنیم كه در گام نخست با توجه به نیازسنجی كه مددكاران ما در سطح استان انجام دادند، اقدام به تهیه و توزیع سیستم سرمایشی كردیم و امیدواریم بتوانیم با یاری خیران این كار را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha