امنیت تویسرکان مدیون ۱۵۰۰ شهید این شهرستان است
کد خبر: 3908261
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

امنیت تویسرکان مدیون ۱۵۰۰ شهید این شهرستان است

فرمانده انتظامی استان همدان، همدان را یکی از ۴ کشور امن کشور خواند و گفت: این امر امکانپذیر نیست جز با وجود مردم متدین استان علی الخصوص شهرستان تویسرکان که یکی از امنترین شهرستانهای استان است.

امنیت تویسرکان مدیون ۱۵۰۰ شهید این شهرستان استبه گزارش ایکنا از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان امروز ۱۲ تیرماه، در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری ۱۳ سرابی و نظام وظیفه تویسرکان که در دو طبقه با زیر بنای ۲۵۰ متر در زمینی به مساحت ۴۸۹ متر مربع به بهره برداری رسید، گفت: کشور ما از کشورهای امن دنیاست و همدان یکی از ۴ استان امن درکشور است و این امر امکان‌پذیر نیست جز با وجود مردم متدین استان علی‌الخصوص شهرستان تویسرکان که یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان است.
وی با بیان اینکه امروزه امنیت جامعه برای مردم جزء اولویت‌ها است، افزود: همه می‌دانیم امنیت نسبی است و اگر بخواهیم از امنیت بالایی برخوردار باشیم باید همه مردم در این امر سهیم باشند به ویژه امروز که دشمن از همه سو و از همه لحاظ کشور را تحت فشار قرار داده و با مشکلات معیشتی هم رو برو هستیم بتوانیم با برنامه های درست مسئولان و همراهی مردم به سلامت از این مشکلات عبور کنیم.
وی تصریح کرد: ما هر چه داریم از ایثارگری‌های شهدا و خانواده معظم شهداست و ایثارگران است و همیشه باید قدردان زحمات و از خود گذشتگی این عزیزان باشیم چراکه ما آسایش امروزمان را مدیون خون و جانفشانی‌های این عزیزان هستیم و امنیت شهرستان نشان از مردم خوب آن دارد و افتتاح این کلانتری صرفا در جهت خدمات بیشتر به مردم است.
سردار کامرانی صالح گفت: وقتی اولویت تصادف را در نظر میگیریم شهرستان تویسرکان از اولویتها نیست بنابراین پلیس راه از مصوبه های این شهرستان نبوده اما با پیگیریهای مسئولین شهرستان توانستیم در سال قبل مصوبه احداث پلیس راه تویسرکان را بگیریم و جزو اولویت‌ها قرار دهیم چون احداث پلیس راه بر مبنای میزان تصادفات اتخاذ می‌شود و تویسرکان با توجه به کمبود تصادفات در این داشتن پلیس راه نبود.
سرهنگ معصومی فرمانده انتظامی تویسرکان نیز بابیان اینکه این ساختمان در سال ۹۷ کلنگ زنی و امروز با هزینه ایی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است گفت: ما همه سربازان مقام عظمی ولایت هستیم و اینکه تویسرکان از شهرهای امن استان است نتیجه همراهی و همکاری مردم با مسئولان شهرستان است.
در ادامه سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این پروژه تحت نظارت دائم انجام شده گفت: بر اساس تحقیقات دانشگاه بوعلی تویسرکان دومین شهر فرهنگی استان شناخته شد که یکی از ۴۴۶ شهر کشور است که خوشبختانه امنیت در آن برقرار است و امید است به همین روال بماند چون مردم این شهر ۱۵۰۰ شهید برای امنیت این جامعه داده اند که ۷۵۰ تن از شهدا و ۷۵۰ تن در شهرهای دیگر دفن شده اند و حفظ این ارامش وظیفه همه ماست.
وی با بیان اینکه پاسگاه چند منظوره تویسرکان از نعمت گاز محروم بودند که گازرسانی شدند گفت: با وجود اینکه ۸۰ سال است از شهر شدن تویسرکان میگذرد اما هنوز پلیس راه ندارد که از فرمانده انتظامی استان میخواهیم که ما را در اخذ مجوز و احداث پلیس راه یاری کند تا برای انجام امور جاده ایی و حوادث به شهرهای دیگر وابسته نباشیم.

انتهای پیام
captcha