مرحله جدید پویش ملی «احسان سلامت» آغاز شد / ارسال 1 میلیون بسته اقلام بهداشتی
کد خبر: 3908821
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
به همت ستاد اجرایی فرمان امام؛

مرحله جدید پویش ملی «احسان سلامت» آغاز شد / ارسال 1 میلیون بسته اقلام بهداشتی

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استان‌های با وضعیت قرمز آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام، امروز 15 تیرماه،‌ در آیین آغاز مرحله جدید پویش ملی احسان سلامت، گفت: در مرحله جدید پویش ، پنج میلیون ماسک و ۲۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی به استان‌هایی که از نظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شده‌اند، ارسال می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها پس از ارسال، توسط نیرو‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدهاشمی بیان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اولین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام بخش‌های ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پرکردن خلأ‌های موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاه‌های موردنیاز بیماران کرونایی، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون ستاد اجرایی افزود: در گام‌های قبلی بیش از یک میلیون بسته بهداشتی و یک میلیون بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا درمناطق محروم توزیع شد و هم‌اکنون نیز علاوه براین یک میلیون بسته بهداشتی جدید، چهار میلیون بسته پروتئینی هم در سطح کشور از سوی بنیاد احسان در حال توزیع است.
انتهای پیام
captcha