اقدامات فرهنگی از راهبردهای مؤثر در تأمین امنیت جامعه است
کد خبر: 3909061
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

اقدامات فرهنگی از راهبردهای مؤثر در تأمین امنیت جامعه است

فرمانده انتظامی پاسارگاد با اشاره به رویكردهای مختلف ناجا گفت: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد نیكبخت، فرمانده انتظامی پاسارگاد امروز، 16 تیرماه در دیدار با شهردار این شهرستان با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس و مشارکت با نهادهای جامعه، گفت: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

وی افزود: ایجاد امنیت در خور شأن مردم، یکی از اصلی‌ترین اهداف نیروی انتظامی است؛ زیرا هیچ‌چیز به اندازه آسایش و امنیت برای شهروندان اهمیت ندارد.

نیكبخت بیان كرد: هدف دستگاه‌های دولتی به ارمغان آوردن جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم است.

فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار كرد: در سایه حمایت‌های همیشگی شهرداری و دیگر ارگان‌های دولتی از نیروی انتظامی، قطعاً شهری امن، پاک، سالم و عاری از جرم خواهیم داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات‌رسان در جامعه هستند، گفت: نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقاء انضباط اجتماعی در جامعه است.

در پایان علی یارمحمدی، شهردار پاسارگاد بیان كرد: تعامل‌ها صرفاً برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم بوده و امید است با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین دو سازمان، شاهد امنیت پایدار در تمام نقاط استان باشیم.

انتهای پیام
captcha