دعوت جهاددانشگاهی فارس از پژوهشگران برای ارائه طرح‌های نوآورانه
کد خبر: 3909260
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

دعوت جهاددانشگاهی فارس از پژوهشگران برای ارائه طرح‌های نوآورانه

جهاددانشگاهی استان فارس از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و محققان برای ارائه طرح‌های نوآورانه در زمینه‌های مختلف دعوت کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، جهاددانشگاهی استان فارس با انتشار اطلاعیه‌ای، از پژوهشگران، متخصصان، محققان و اعضای هیئت علمی و مدرسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی دعوت کرد تا ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه خود در حوزه‌های سلامت و کشاورزی را به این نهاد ارائه دهند.

در این اطلاعیه تأكید شده است: جهاددانشگاهی فارس در راستای انجام رسالت علمی، پژوهشی خود و با هدف حمایت از طرح‌های فن‌آورانه منتهی به تولید محصول در سال جهش تولید طرح‌های نوآورانه را خواهد پذیرفت.

زمان ارائه این طرح‌ها از فردا، چهارشنبه ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان تیرماه امسال ادامه دارد و طرح‌های مورد نظر در حوزه سلامت شامل بخش‌های پزشکی، ژنتیک، علوم پایه و مهندسی و همچنین بخش کشاورزی است.

نكته مدنظر در این طرح‌ها آن است كه طرح‌های ارسالی باید محصول‌محور بوده و نمونه اولیه‌ آن‌ها ساخته شده یا طرح ساخت آن‌ها موجود باشد.

همچنین طرح‌ها باید از سطح نوآوری قابل قبولی برخوردار باشد یا در صورت وجود مشابه داخلی از نظر عملکرد، کیفیت، خواص یا ملاحظات اقتصادی نسبت به محصول مشابه برتری و تمایز داشته باشند.

متقاضیان برای اعلام آمادگی و دریافت فرم ارائه طرح به نشانی بلوار کریم‌خان زند، نبش خیابان شهید فقیهی، ساختمان معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی فارس، طبقه پنجم (با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی) مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۵۷۲۹۴ تماس گرفته یا به‌صورت غیرحضوری با آدرس پست الکترونیک pajhooheshi_fars@yahoo.com   ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha