آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در یزد مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3909268
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در یزد مجازی برگزار می‌شود

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه استان در روز چهارشنبه، 25 تیرماه جاری به صورت مجازی خبر داد.

آزمون ورودی حوزه های علمیه در روز چهارشنبه بیست و پنجم تیر ماه به صورت مجازی برگزار می شود.به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در سه مقطع گروه‌های اول، دوم و سوم و در سه بازه زمانی برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شیوه آزمون گفت: متقاضیان با کد ملی و رمزی که هنگام ثبت‌نام برای آنان پیامک شده، از طریق سامانه پیشخوان وارد پنل شخصی خود شده و در قسمت آزمون‌های غیرحضوری جهت شرکت در آزمون اقدام می‌کنند.

وی درباره ساعت برگزاری آزمون‌ها بیان کرد: زمان برگزاری آزمون گروه اول، ساعت ۹ صبح، گروه دوم ۱۱ صبح و گروه سوم ۱۷ عصر خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره برگزاری آزمون آزمایشی گفت: به جهت آشنایی متقاضیان با سامانه و شیوه آزمون، روز شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰ صبح آزمونی به صورت آزمایشی برگزار می‌شود که توصیه می‌کنیم همه متقاضیان در این آزمون آزمایشی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور درباره افرادی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون شرکت کنند، گفت: این دسته از متقاضیان از طریق کمیسیون پذیرش می‌توانند درخواست ورود به حوزه علمیه را داشته و امور مربوط به گزینش خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha