بازدید امام‌جمعه همدان از واحد تولیدی 10 سال متوقف‌شده
کد خبر: 3909366
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

بازدید امام‌جمعه همدان از واحد تولیدی 10 سال متوقف‌شده

نماینده ولی فقیه در استان همدان، در بازدید از یک واحد دامداری در منطقه کبودراهنگ که ۱۰ سال بلاتکلیف مانده بود، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن باید با تعامل و همکاری و تلاش، گره‌های اقتصادی را باز کنیم.

بازدید امام جمعه همدان از واحد تولیدی 10 سال راکدماندهبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در بازدید از یک واحد دامداری در منطقه کبودراهنگ، اظهار کرد: نباید اختلاف بین دستگاه‌های دولتی و سرمایه‌گذاران سبب شود یک تولیدی ۱۰ سال بلاتکلیف بماند.
وی افزود: در سالی که بنام جهش تولید نامگذاری شده است باید با تعامل و همکاری مشکل این واحد تولیدی حل شود، چرا که ایجاد ۴۰۰ شغل مستقیم امری بسیار مهم است.
شعبانی بیان کرد: قطعا دغدغه مسئولان حل مشکل تولید و اشتغال است اما برای اجرایی شدن توافقات باید حتما بازه زمانی در نظر گرفته شود.
امام جمعه همدان ابراز کرد: همه ما مدافع بیت‌المال هستیم اما در برابر سرمایه عظیم انجام شده در یک واحد تولیدی با ۴۰۰ اشتغال، حفظ بیت المال خیلی از نظر حقوقی و شرعی معنا پیدا نمی کند و باید اهم و مهم شود چرا که معطل ماندن ۱۰ ساله یک واحد تولیدی خود ضرری به بیت المال است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن با تعامل و همکاری و تلاش، گره‌های اقتصادی را باز کنیم که بحمدالله امروز این عزم در مسئولان استان وجود دارد.

بازدید امام جمعه همدان از واحد تولیدی 10 سال راکدمانده

 

انتهای پیام
captcha