هم‌اندیشی و همکاری مجموعه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه ولایت
کد خبر: 3909381
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

هم‌اندیشی و همکاری مجموعه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه ولایت

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی در خصوص نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهر تهران با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران، مدیرکل فرهنگی و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی در خصوص نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در شهر تهران با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران، مدیرکل فرهنگی و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، برگزار شد.
 
محسن فتاحی در این نشست که با هدف هم‌اندیشی در خصوص نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت برگزار شد، ضمن تشکر از حضور ارزشمند حاضرین در نشست افزود: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف و متولیان امور فرهنگی در شهر تهران در خصوص برگزاری مناسبت‌های شاخص ملی ـ مذهبی اتفاق مهم و مثبتی است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران، با بیان اینکه برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری نشست‌هایی از این قبیل جهت هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر تهران ضرورت دارد، تصریح کرد:  اداره‌کل فرهنگی در راستای وظایف خود در این حوزه، نقش تسهیل‌گری و ایجاد بستر‌های همکاری بین بخش‌های مختلف متولی فرهنگ در شهر تهران را دارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن اعیاد دهه ولایت  و امامت و لزوم برنامه ریزی برای نحوه اجرای ویژه برنامه‌های آن دهه افزود: همزمان با آغاز دهه مبارک ولایت و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی در شهر، امسال نیز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای تدارک دیده شده است که با شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در جامعه و به جهت جلوگیری از ازدحام و تجمعات در سطح شهر تهران، عموم این برنامه‌ها رنگ و بوی مجازی به خود می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سهرابی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران، نیز ضمن تأیید مطالب بیان شده به ارائه برنامه‌ها و اهداف پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی و لزوم هماهنگی و برگزاری کمپین‌های مشترک در راستای شناسایی و ترویج فرهنگ غدیر تأکید کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دانایی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران، نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست هم‌اندیشی پیشنهاداتی در خصوص نحوه اجرای جشن‌های ویژه عید غدیر در ۱۱۰ مسجد منتخب شهر تهران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران ارائه داد.

همچنین زهرا بهروزآذر، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، بیان کرد: این اداره کل نیز در راستای مأموریت‌های خود از جمله گسترش زمینه‌های مشارکت اجتماعی زنان شهر تهران برنامه‌هایی را در خصوص برگزاری دهه ولایت پیش‌بینی کرده است و آمادگی کامل جهت هماهنگی در اجرای برنامه‌های مشترک با سایر نهاد‌ها را دارد.

در پایان مقرر شد طی جلسات مستمر جزئیات اجرای برنامه‌های پیش‌رو در ایام دهه ولایت و امامت برگزار و جمع‌بندی نهایی در قالب دستورالعمل مشترک در شهر تهران اجرایی شود.
انتهای پیام
captcha