نوشته‌های كودكان و نوجوانان درباره دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 3909490
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

نوشته‌های كودكان و نوجوانان درباره دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مسابقه «نویسنده كوچولو» ویژه كودكان و نوجوانان در این استان خبر داد و گفت: بخش ویژه این مسابقه به نوشته‌های کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس اختصاص دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 18 تیرماه در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مؤسسه فرهنگی و هنری آوای یار مهربان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه «نویسنده کوچولو» را برگزار می‌كند.

وی ادامه داد: این مسابقه ادبی در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق کودکان و نوجوانان در زمینه نویسندگی برگزار خواهد شد.

امیدبخش بیان كرد: بخش ویژه این مسابقه به نوشته‌های کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس اختصاص دارد؛ این بخش در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس و ارزش‌های آن افزوده شده است.

وی بیان كرد: کودکان و نوجوانان 9 تا 12 علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را حداکثر تا 31 تیرماه جاری در یک صفحه ورد، به شماره 09927978285 در واتساپ یا به رایانامه  avaye.yare.mehraban@gmail.com ارسال كنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: همچنین علاقه‌مندان جهت آگاهی بیشتر می‌توانند به آدرس avaye.yare.mehraban در اینستاگرام مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha