مهلت شرکت در پویش «شمسه» در یزد تمدید شد
کد خبر: 3909617
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

مهلت شرکت در پویش «شمسه» در یزد تمدید شد

مهلت شرکت در پویش کتابخوانی «شمسه» همراه با برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «چشم روشنی» در استان یزد تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

مهلت شرکت در پویش «شمسه» در یزد تمدید شدبه گزارش ایکنا از یزد، پویش کتابخوانی «شمسه» همراه با برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «چشم روشنی» در استان یزد تا پایان تیرماه تمدید شد.

کتاب چشم روشنی نوشته کوثر شریف‌نسب (لک)، نویسنده یزدی به روایت زندگی سیدجواد کمال، جانباز شهید، از قول همسر این شهید می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در پویش و تهیه کتاب عدد ۸ را به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰۰۰۱ ارسال کرده و کتاب را با پست رایگان دریافت کنند. همچنین برای شرکت در مسابقه شمسه، کد شرکت در مسابقه برای هر نفر در پرسشنامه درج شده و این کد همراه با کتاب برای ثبت نام کنندگان ارسال می‌شود.

یادآور می‌شود تا پیش از این مهلت شرکت در این مسابقه تا 15 تیرماه سال جاری اعلام شده بود که به دلیل استقبال از مسابقه فرصت شرکت در این پویش تا پایان تیرماه تمدید شد.

به برگزیدگان مسابقه که بتوانند به پرسش‌های گنجانده شده در پرسشنامه پاسخ دهند، جوایزی ویژه اعطا خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی SHAMSEH۸@ در شبکه‌های مجازی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha