آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3909962
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن در سمنان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف سمنان گفت: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان، روز جمعه، ۲۴ مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان، عباس حاجی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان 21 تیر با بیان اینکه آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن به‌صورت استانی و همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این رشته 64 نفر از شهرستان‌های استان در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: به‌منظور حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، آزمون در حوزه‌های مختلف و در هر یک از شهرستان‌ها به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود. آزمون کتبی شرکت‌کنندگان در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در امامزاده یحیی‌(ع) برگزار می‌شود. آزمون کتبی مربوط به شرکت‌کنندگان شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

به گفته حاجی، محل برگزاری آزمون کتبی شهرستان شاهرود مسجد امام حسن عسگری(ع) است و آزمون کتبی شهرستان دامغان در امامزادگان عبدالعالی و عبدالمعالی‌(ع) و مسابقات بخش بسطام نیز در بقعه امامزاده محمد(ع) بسطام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha