برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی تقویت شود
کد خبر: 3910183
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی تقویت شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: با توجه به اینکه امکان برگزاری تجمع مراسم در سطح استان به دلیل کرونا وجود ندارد، برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی تقویت می‌شود.

برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی تقویت شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، رئیس این اداره عصر روز گذشته، 22 تیرماه در نشستی با فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه با موضوع حجاب و عفاف در شاهرود، گفت: به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم وجود ندارد که این به معنای تعطیل شدن برنامه‌های هفته حجاب و عفاف نیست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه هفته حجاب و عفاف با استفاده از فضای مجازی انجام شده گفت: این برنامه‌‌ها شامل پادکست، سخنرانی، عکس‌نوشت‌ها، استفاده از تولید محتوای فاخر فرهنگی در حوزه حجاب، پویش‌ها، مسابقه‌ها و ... در سطح استان با مشارکت فعالان فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و مذهبی، مؤسسات دینی، هیئت‌های مذهبی و روحانیان و … است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: به روحانیان، مبلغان و ائمه جماعات نیز توصیه شده تا در محافلی که حضور پیدا می‌کنند و یا در فضای مجازی و هر امکانی که در اختیار دارند مباحث درباره حجاب و عفاف، روایات، احادیث مختلف و محتوای فرهنگی این حوزه را مد نظر قرار دهند تا بتوانیم بهترین استفاده را از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج حجاب و عفاف داشته باشیم.

شکری با بیان اینکه تبیین فلسفه وجودی و اهمیت حجاب در جامعه یکی از ارکان برنامه‌های این هفته در فضای مجازی و با همکاری فعلان فرهنگی استان سمنان است، یادآور شد: مسائل مرتبط با حجاب به‌صورت بسته‌های تغذیه فکری برای روحانیان و مبلغان ارسال‌ شده است.

به گفته وی، دشمنان امروز به‌دنبال ضربه زدن به آرمان‌های اسلامی و انقلاب هستند که یکی از محورهای تحرکات بی‌شمار آن‌ها همین موضوع حجاب و عفاف است که انتظار است تا روحانیان و مبلغان دینی و مذهبی و فعالان فرهنگی به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha