برگزاری مسابقه مجازی «بچه‌های بهشت» برای کودکان سمنانی
کد خبر: 3910187
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

برگزاری مسابقه مجازی «بچه‌های بهشت» برای کودکان سمنانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی «بچه‌های بهشت» ویژه کودکان خبر داد.

برگزاری مسابقه‌ مجازی «بچه‌های بهشت» برای کودکان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی شهرداری، عباس بابایی، رئیس سازمان فرهنگی این اداره شب گذشته، 22 تیر از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی «بچه‌های بهشت» ویژه کودکان خبر داد و گفت: این مسابقه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب و ترغیب هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان به استفاده از حجاب و درک معنی عفاف از زبان هنر و انتقال اندیشه‌های دینی که برگرفته از بنیان‌های محکم اسلامی دینی و انقلابی خانواده و اجتماع ایران است، برگزار می‌شود.

به گفته وی، این مسابقه با هدف توسعه و ترویج مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی از طریق نقاشی روی کاغذ و تشکیل تصویر ذهنی نوجوانان از موضوع حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

بابایی با تأکید بر اینکه در این مسابقه از ۳ طرح و اثر برگزیده که دارای مفهوم بیشتری در رابطه با موضوع حجاب و عفاف باشند تجلیل خواهد شد، متذکر شد: متقاضیان باید برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر نقاشی‌های خود را از طریق نام کاربری sazman_farhangi_semnan@ در فضای مجازی ارسال کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان سن شرکت‌کنندگان را پنج تا ۱۳ سال دانست و گفت: شرکت‌کنندگان، نقاشی‌های خود با موضوع حجاب و عفاف را می‌توانند تا روز شنبه، ۲۸ تیر جاری ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha