بهسازی «كوچه رندان» شیراز تسریع یابد
کد خبر: 3910808
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

بهسازی «كوچه رندان» شیراز تسریع یابد

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه گذر گوته مدیون دو فرهنگ متعالی شرق و غرب است، خواستار تسریع در روند بهسازی این محور تحت عنوان «کوچه رندان» در این کلان‌شهر شد.

به گزارش ایكنا از فارس، لیلا دودمان، عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 25 تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه‎های انسان محور شهرداری شیراز و طرح بهسازی و زیباسازی گذر گوته(کوچه رندان) خواستار تسریع در روند بهسازی این گذر شد.

وی به نقش فضاهای شهری پیاده محور در بهینه سازی تعاملات اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در مرحله بالاتر گاهی ادبیات و هنر نیز به بیان ساختاری در محیط های شهری منجر می‌شوند که گذر گوته از جمله مواردی است که منبعث از ادبیات فکری حافظ شیرازی و گوته آلمانی نقش یک مدیوم فرهنگی تعالی بخش میان دو فرهنگ غربی و شرقی خواهد شد.

دودمان ادامه داد: اگرچه با همکاری و مساعدت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس طرح مورد تأیید قرار گرفته اما ضروری است مجموعه شهرداری شیراز با توجه به تکلیف شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر بهسازی و زیباسازی گذر گوته و نیز قولی که به شهروندان داده است نسبت به تسریع در عملیات اجرایی اقدام کند.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: طرح بهسازی و زیباسازی گذر گوته در مجاورت مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه در معاونت سیما و منظر شهرداری شیراز تهیه و طی ماه‌های آینده تقدیم شهروندان شریف شیراز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha