بیانیه مشترک اتحادیه‌های قرآنی در آستانه انتخاباتی مهم
کد خبر: 3911168
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

بیانیه مشترک اتحادیه‌های قرآنی در آستانه انتخاباتی مهم

مدیران عامل دو اتحادیه قرآنی موجود در بیانیه مشترکی از اعضای هر دو اتحادیه درخواست کردند از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد خدشه به فضای مناسب فعلی شود، جلوگیری کنند.

بیانیه مشترک اتحادیه‌های قرآنی در آستانه انتخاباتی مهم

به گزارش ایکنا، اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در آستانه انتخابات مجمع عمومی مشترک اتحادیه، بیانیه‌ مشترکی صادر کرده که به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«قل إنما اعظکم بواحدة ان تقوموا لله مثنی و فرادی ثم تتفکروا»

بیانیه مشترک اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور

در آستانه برگزاری مجمع عمومی مشترک اتحادیه در سوم مردادماه 99

با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان و درود و سلام بر روح بلند امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه و قرآنی انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی)، اینک که به فضل الهی با تلاش تمامی دلسوزان جامعه قرآنی، مقدمات تشکیل اتحادیه واحد کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) فراهم آمده است، مدیران دو اتحادیه موجود، ضمن تشکر و تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران این امر خیر، به خصوص مدیران موسسات و تشکل‌های گرانقدر قرآن و عترت(ع) کشور، اعلام می‌دارند: اینک که با شکر و سپاس به درگاه ربوبی، همدلی و همگرایی بی‌سابقه‌ای بین مدیران قرآنی موسسات به وجود آمده، که بسیار مغتنم و ارزشمند می‌باشد، امید است که این همدلی اسباب تشکیل یک اتحادیه منسجم و توانمند و اثرگذار را فراهم آورد.

از این رو توصیه هیئت‌مدیره‌های دو اتحادیه به تمامی اعضای محترم اتحادیه‌ها، حضور فعال در فرآیند برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیأت‌مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری می‌باشد.

از طرفی با توجه به شرایط مناسبی که برای تشکیل اتحادیه واحد و منسجم و به دور از افتراق‌های گذشته به وجود آمده است، مناسب است که اعضای محترم هر دو اتحادیه از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد خدشه به فضای مناسب فعلی شود، جلوگیری نمایند و توقع خادمان اتحادیه از اعضای محترم دو اتحادیه، رعایت تقوا و انصاف در رفتار تشکیلاتی و خودداری از هرگونه تخریب افراد و رفتاری است، که باعث ایجاد شکاف و تفرقه در میان نیرو‌ها و عناصر قرآنی شود.

در پایان امید است، با فضل الهی در آینده نزدیک شاهد استقرار اتحادیه‌ای مستقل، کارآمد و موفق در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم باشیم.

و من الله توفیق وعلیه التکلان
21 تیرماه 1399

یادآور می‌شود، این بیانیه به امضای دو مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور رسیده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha