آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی آموزش قرآن در زاهدان
کد خبر: 3911690
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی آموزش قرآن در زاهدان

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی مدهامّتان زاهدان گفت: ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن کریم که در فضای مجازی برگزار می‌شود، از امروز، ۳۱ تیرماه در این مؤسسه قرآنی آغاز شد.

رضا بروسان، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی مدهامّتان زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن کریم که در فضای مجازی برگزار می‌شود، از امروز، 31 تیرماه در این مؤسسه قرآنی آغاز شد.

وی با بیان اینکه دوره‌ها همراه با اعطای گواهینامه معتبر قرآنی از سوی تبلیغات اسلامی استان خواهد بود، ادامه داد: این دوره‌ها شامل قرائت، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید قرآن و تجوید الصلاة است که از دختران و پسران، در مقاطع سنی 10 تا 15 سال و همچنین 16 تا 30 سال نام‌نویسی می‌شود.

مدیر مؤسسه مدهامّتان زاهدان با اشاره به اینکه این دوره‌ها تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد، بیان کرد: نام‌نویسی به‌ مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از پایان مهلت ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان بر اساس جنسیت و گروه سنی کلاس‌بندی شده و آموزش‌ها به‌صورت مجازی آغاز می‌شود.

وی گفت: در آموزش‌های مجازی از جدیدترین محتواهای آموزشی استفاده می‌شود؛ همچنین امکان انجام تمرینات متنوع و پرسش و پاسخ آنلاین نیز وجود دارد، بنابراین علاقه‌مندان به فراگیری علوم قرآنی اطمینان داشته باشند که برگزاری مجازی دوره‌ها از کیفیت آن نمی‌کاهد.

بروسان هدف از برگزاری این دوره‌ها را بالا بردن سطح سواد قرآنی، آشنایی و انس گرفتن با کلام وحی که مقدمه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است، دانست.

انتهای پیام
captcha