فراخوان راهپیمایی حمایت از فلسطین در «ونکوور»
کد خبر: 3912417
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

فراخوان راهپیمایی حمایت از فلسطین در «ونکوور»

چندین مؤسسه فلسطینی و کانادایی در هفته «روزهای مقاومت» با شعار «از فلسطین دفاع و اسرائیل را تحریم کنید» با مردم فلسطین اعلام همبستگی کرده و برای راهپیمایی گسترده در استان «بریتیش کلمبیا» دعوت به حضور کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از وب‌سایت خبری الهدف، بنابر منابع خبری شبکه حمایت از اسرای فلسطینی موسوم به «صامدون» این رویداد در چارچوب ابتکار «روزهای مقاومت» آغاز شده است و در راستای ادامه تلاش‌ها برای همبستگی با مردم فلسطین و حقوق ملی آنها و بيان حقيقت جنایات اشغالگران صهیونیستی برای افکار عمومی مردم کانادا انجام می‌شود. «انجمن فلسیطینیان کانادایی» و کمیته ملی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS و یهودیانی از کانادا در این تجمع گسترده شرکت خواهند کرد.

این منابع خبری تصریح کردند: عناوین اصلی این راهپیمایی شامل دفاع از حق بازگشت پناهندگان فلسطینی، جلوگیری از طرح الحاق و غارت سرزمین‌های فلسطینی و فراخوانی برای تحریم جامع و بین‌المللی علیه نهادهای صهیونیستی و رژیم اشغالگر و نژادپرستانه صهیونیست‌ها است. تحریم شرکت‌های مشروب‌سازی صهیونیستی که کالاهای آنها در بازار کانادا رواج یافته است و همچنین حمایت از جنبش ملی اسیران فلسطینی در زندان‌های اشغالگران از جمله اهداف این راهپیمایی است.

یادآور می‌شود، انجمن فلسطینیان کانادایی در ونکوور، رهبری چندین کمپین علیه رژیم صهیونیستی را بر عهده داشته و کنفرانس‌های سالانه در این شهر برگزار می‌کند و همچنین کارزاری سیاسی برای تحریم محصولات صهیونیستی دایر کرده است.

انتهای پیام
captcha