ازسرگیری ختم قرآن تلویزیونی در عراق + عکس
کد خبر: 3912812
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

ازسرگیری ختم قرآن تلویزیونی در عراق + عکس

واحد محافل قرآنی وابسته به مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی ختم قرآن تلویزیونی با ترتیل را از طریق شبکه ماهواره‌ای آستان مقدس علوی از سر گرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز قرآن کریم آستان علوی، سیدمحمد مصطفی الحسینی، عضو واحد محافل قرآنی آستان علوی، در این باره گفت: این واحد در طول سال‌های گذشته برنامه‌های گروهی متعددی از جمله محافل قرآنی و ختم قرآن‌ و برنامه‌های آموزشی را اجرا کرده است؛ اما امسال به دلیل وضعیت پیش‌آمده (پس از کرونا) مجبور شدیم این برنامه‌ها را به شکل تلویزیونی، که در ماه رمضان رایج بود، اجرا کنیم.

وی افزود: واحد محافل قرآنی آستان علوی در حال حاضر اجرای برنامه‌های تلویزیونی را آغاز کرده و ختم قرآن روزانه یکی از این برنامه‌هاست.

الحسینی تصریح کرد: این ختم قرآن از سوی مسئولان واحد محافل قرآنی مدیریت می‌شود و گروهی از تصویربرداران آستان علوی نیز هر روز پس از نماز صبح آن را در شبکه ماهواره‌ای آستان به صورت زنده پخش می‌کنند، تکرار این برنامه ساعت 14 به وقت محلی است.

یادآور می‌شود؛ مرکز قرآن کریم آستان علوی تاکنون برنامه‌های قرآنی آموزشی زیادی را به صورت آنلاین و از راه دور اجرا کرده است و صدها نفر از دانش‌آموزان علاقه‌مند در این برنامه‌ها شرکت داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha