برگزاری وبینار بین‌المللی حج در بمبئی
کد خبر: 3912948
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

برگزاری وبینار بین‌المللی حج در بمبئی

وابستگی فرهنگی ایران در بمبئی، برنامه‌های گوناگونی را با توجه به اهمیت مناسک حج به صورت وبینار با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبیناری بین‌المللی با عنوان «حج در زمان شیوع ویروس کووید ـ 19» در فضای مجازی زوم روز پنجشنبه، 30 جولای (9 مرداد) ساعت 15 به وقت محلی با حضور محسن آشوری، وابسته فرهنگی ایران در بمبئی؛ مقصود احمد خان، رئیس اجرایی کمیته حج هند؛ عبدالصمد شیخ، مشاور آموزشی و حجت‌الاسلام میثم قاسمی، رئیس مرکز اسلامی توحید در نیوکاسل انگلستان برگزار می‌شود.

همچنین خانه فرهنگ ایران در بمبئی از اساتید حوزه و دانشگاه، محققان و اندیشمندان دعوت به عمل آورده است تا کلیپ‌های کوتاه خود را درباره حج در زمان کرونا به منظور اشتراک در شبکه یوتیوب برای نمایندگی فرهنگی ایران ارسال کنند.

خانه فرهنگ ایران برای بهره‌مندی از نظرات اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و محققان از همه طیف‌ها و گروه‌های مذهبی، فراخوان مقاله با عنوان «حج در زمان کرونا» را اعلام کرده است تا پس از جمع‌آوری مقالات آن را به صورت کتابچه‌ای به چاپ رسانده و در اختیار اندیشمندان اسلامی و دیگر علاقه‌مندان قرار دهد.

انتهای پیام
captcha