مؤسسه ندای نصر تهران در آستانه انحلال
کد خبر: 3913156
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

مؤسسه ندای نصر تهران در آستانه انحلال

مؤسسه قرآنی ندای نصر تهران به دلیل عدم تأمین مبلغ کامل ودیعه پیش‌پرداخت در آستانه انحلال است.

زهرا کاظمی، مدیر مؤسسه قرآنی ندای نصر تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال به دلیل شیوع کروناویروس و افزایش ودیعه و اجاره‌بها مکان‌ موسسه در معرض تعطیلی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مؤسسه ندای نصر از ابتدا در مکان استیجاری بوده است، اظهار کرد: به اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران و  اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران مراجعه کردم، اما تا این لحظه حمایتی صورت نگرفته است. همچنین برای بهره‌مندی از فضای مساجد به برخی از مساجد نیز مراجعه کردم و با هیئت امنای آنها صحبت کردم، اکثراً امتناع کرده و یکی از آنها حتی از مؤسسه، مبلغ سنگینی را به عنوان ودیعه درخواست کرد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی قرآن، حفظ، مفاهیم، قرائت از سطوح مبتدی تا پیشرفته و برگزاری دیگر کلاس‌های فرهنگی و هنری و ...کلاس شکوفه‌های قرآنی ویژه سنین سه تا پنج سال از جمله برنامه‌های مؤسسه بود که با شروع موج اول کرونا، دوره‌ها به عرصه فضای مجازی منتقل شد، استقبال محدود بود و در حال حاضر نیز مؤسسه تعطیل است.

مدیر مؤسسه ندای نصر بیان کرد: این مؤسسه از سال 90 با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است، اما متأسفانه به دلیل عدم امکان تأمین مابقی مبلغ رهن مکان، ممکن است تعطیل شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه ندای نصر در تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید یونسیان، کوچه سوم، پلاک 30 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha