کد خبر: 3913677
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

راه‌اندازی پویش «دشمنت شرمنده آقا» در ملایر

جانشین فرمانده جامعه پزشکی ملایر از اجرای پویش «دشمنت شرمنده آقا» از سوی کادر پرستاران و پزشکان ملایر خبر داد.

حسام‌الدین حیدری ثابت، جانشین مسئول بسیج جامعه پزشکی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زحمات کادر درمانی کشور بسیج جامعه پزشکی ملایر اقدام به راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا کرده است.
وی افزود: این اقدام از سوی کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌های درگیر کرونا در ملایر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «بعضی افراد حتی کار ساده‌ای مثل ماسک زدن را انجام نمی‌دهند که من واقعاً از آن پرستاری که فداکارانه در حال ارائه خدمت است خجالت می‌کشم.» انجام شده است.
وی گفت: در این اقدام کادر درمان و پرستاران مردم را به زدن ماسک دعوت کرده تا هر چه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا از سراسر دنیا و کشورمان باشیم.

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایرراه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایرراه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

راه‌اندازی پویش دشمنت شرمنده آقا در ملایر

انتهای پیام
captcha