اداره‌کل اوقاف و زندان‌های یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 3914508
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲

اداره‌کل اوقاف و زندان‌های یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و زندان‌های یزد در مراسمی با حضور مدیران این دو نهاد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

اداره‌کل اوقاف و زندان‌های یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد 13 مردادماه با حضور در اداره کل زندان‌های یزد ضمن دیدار با ذوالفعلی‌نژاد، مدیرکل زندان‌های استان یزد، تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه را امضا کرد.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در این دیدار اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای گسترش و اشاعه اصول و اهداف متعالی و بشردوستانه و با تاکید بر سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه هر چه بیشتر ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه به ویژه ساماندهی وضعیت مددجویان با دیدگاه فرهنگی، اصلاحی و تربیتی و بازگشت شرافتمندانه آنان به زندگی سالم اجتماعی و در راستای ارتقای امور فرهنگی ‏‏منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها بویژه اجرای طرح‌های تخصصی حفظ موضوعی و تربیتی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری با هدف بازگشت سعادتمندانه بزهکاران به آغوش جامعه و تقویت معنویت در این افراد منعقد شده است.

این مقام مسئول گفت: به منظور جلب مشارکت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در امور قرآنی زندان‌ها، مجمع «خیران قرآنی» با حضور خادمان بقاع متبرکه، مربیان و خیران قرآنی تشکیل می‌شود.

رضا ذوالفعلی‌نژاد، مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در ارتباط با تشویق زندانیان به اجرای طرح‌های قرآنی گفت: کلیه بسترهای مناسب برای آموزش زندانیان و برگزاری کلاس‌های مربوطه آماده می‌شود و اقدامات اولیه در راستای ثبت‌نام متقاضیان در جهت اجرای طرح حفظ موضوعی صورت خواهد پذیرفت .

انتهای پیام
captcha