مسابقه مجازی «غدیر درس زندگی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3914657
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

مسابقه مجازی «غدیر درس زندگی» در یزد برگزار می‌شود

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقه مجازی «غدیر درس زندگی» به مناسبت دهه امامت و ولایت در یزد خبر داد.

مسابقه مجازی «غدیر درس زندگی» در یزد برگزار می‌شودمصطفی زارع‌زاده، قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری مسابقه بزرگ مجازی «غدیر درس زندگی» به مناسبت قربان تا غدیر در یزد خبر داد و اظهار کرد: محتوای این مسابقه به صورت مجازی و با محوریت پیام‌های خطبه غدیر در خانواده، از 8 تا 17 مردادماه در کانال یزدفرهنگ به آدرس @yazdfarhang قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کلیپ‌های این مسابقه با سخنرانی استاد آبایی را به صورت روزانه دریافت و در این مسابقه که در روز عید سعید غدیرخم و بارگذاری فایل سوالات از محتوای کلیپ‌های سخنرانی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

زارع‌زاده گفت: پاسخ‌ها باید به صورت پیامکی و از طریق ارسال عدد گزینه صحیح سوالات از چپ به راست به شماره سامانه پیامکی 200022665369 صورت پذیرد.

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی غدیرشناسی و سیری در حکمت‌های نهج‌البلاغه با عنوان «غدیر در نگاه خورشید» خبر داد و بیان کرد: این کارگاه آموزشی باحضور حجج اسلام سیدمحمد حسینی و سید جمال‌الدین نجم‌الهدی در محل فرهنگسرای خانواده شهرداری در حال برگزاریست.

وی با اشاره به نورافشانی بیش از 15 منطقه و ایجاد 12 کاروان شادی در سطح شهر افزود: برگزاری مسابقه مجازی قرآنی با عنوان «سقا»، اطعام غدیر، اجرای طرح خانواده غدیری، ازدواج علوی و اعطای وام به افراد در آستانه ازدواج، اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک امام علی (ع) در میدان امام علی (ع)، خطبه‌خوانی غدیر از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

انتهای پیام
captcha