جهاد اسلامی: نفوذ در «شین بت» نشانه پیشرفت امنیتی مقاومت فلسطین است
کد خبر: 3914718
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

جهاد اسلامی: نفوذ در «شین بت» نشانه پیشرفت امنیتی مقاومت فلسطین است

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین افشای عملیات امنیتی نفوذ رزمندگان این جنبش در دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی را نشانه پیشرفت امنیتی بزرگ مقاومت و پاسخی به بدخواهان مقاومت خواند.

به گزارش ایکنا، «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تأکید کرد که آنچه در فیلم مستند «بیت العنکبوت» (خانه عنکبوت) درباره نفوذ در دستگاه جاسوسی «شین بت» فاش شد، نمونه‌ای موفق از کارهای امنیتی پیچیده و دشواری است که از سوی مقاومت فلسطین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری النشره، شهاب با تأکید بر پیشرفت مقاومت در همه زمینه‌ها و از جمله در حوزه امنیتی گفت: مقاومت آشکارا و نهان کارهای بزرگی در درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی انجام داده است.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: چنین اقدام و جهادی در حوزه مقاومت که از سوی گروه‌ها و گروهان‌های کاملی انجام می‌شود، مملو از رشادت‌های بزرگ و مخاطراتی برای جان و روان فلسطینی‌هاست.

او افزود: کسی که به داخل صفوف دشمن نفوذ می‌کند تا آن را فریب داده و منحرف کند، در واقع در حال انجام یک مأموریت استشهادی است، زیرا می‌تواند به شهادت او یا چندین سال اسارتش در زندان‌های اسرائیل منجر شود.

شهاب در پایان سخنانش، این عملیات امنیتی بزرگ شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین را پاسخ به همه کسانی خواند که درصدد مخدوش کردن چهره مقاومت، کاستن از قدرت آن و سوء استفاده از برخی حوادث برای تعرض به این جنبش و ظرفیت‌های آن هستند.

شبکه «المیادین» مستندی با عنوان «بیت العنکبوت»(خانه عنکبوت) پخش کرد و در آن از عملیات امنیتی پیچیده «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین پرده برداشت.

این مستند نشان می‌دهد که چگونه سرایاالقدس موفق شده به داخل سیستم جذب جاسوس «شین‌بت» (شاباک) نفوذ کند.

انتهای پیام
captcha