همایش علمی - پژوهشی بین‌المللی «بانوان غدیری» برگزار می‌شود
کد خبر: 3914843
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

همایش علمی - پژوهشی بین‌المللی «بانوان غدیری» برگزار می‌شود

رئیس کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر، از برگزاری همایش علمی - پژوهشی بین‌المللی بانوان غدیری تا سال آینده خبر داد و گفت: همایش بین‌المللی بانوان مدافعان حریم ولایت نیز طی دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی غدیر، لاله افتخاری، رئیس کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر، در تشریح برنامه‌های این کمیته، گفت: از آنجا که غدیر مهر اکمال دین اسلام و نبوت است تمامی افرادی که تحت ولایت ولی خدا قرار می‌گیرند اعم از زن ومرد نسبت به آن وظیفه دارند. لذا بنیاد بین‌المللی غدیر در سال ۱۳۹۸ کمیته بانوان را با دو هدف گسترش و تعمیق فرهنگ غدیر در میان جامعه زنان و خانواده و نیز بهره گیری از ظرفیت‌های جامعه زنان جهت تعمیق و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه راه‌اندازی کرد. 

افتخاری ادامه داد: کمیته بانوان برای دستیابی به اهداف فوق، به ایجاد ساختارهای لازم همچون شورای مرکزی، کارگروه‌های استانی بانوان، شورای علمی و ... اقدام کرد و برای تمامی ایام سال با تاکید بر دو مناسبت میلاد نور و دهه امامت و ولایت برنامه‌هایی را در نظر گرفت است.

وی از جمله برنامه‌های این کمیته را برگزاری همایش علمی - پژوهشی بین‌المللی بانوان غدیری با همکاری وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی معتبر همچون وزارت علوم، دانشگاه الزهرا(س) ... تا سال آینده و برگزاری پیش همایش‌های علمی جهت همایش مذکور، برگزاری همایش بین‌المللی بانوان مدافعان حریم ولایت در دهه امامت و ولایت با همکاری دانشگاه‌های الزهرا(س)، ادیان، معاونت بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و  ... بیان کرد.

افتخاری راه‌اندازی کاروان‌های شادی غدیر، اعزام ۱۱۰ کاروان تکریم و تجلیل از کادر پزشکی و جهادگران فرهنگی در تهران و استان‌ها و شهرستان‌های کشور با همکاری بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران کشور و فرهنگسرای نهج‌البلاغه و بسیج مداحان، برگزاری شب شعر بانوان و نوحه سرایان غدیریو  راه اندازی کانال غدیریه بانوان را از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان بنیاد غدیر اعلام کرد و گفت: انجام برنامه‌های تبلیغی - ترویجی با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادها همچون شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های مهم این کمیته است.

انتهای پیام
captcha