ششمین مرحله رزمایش «همدلی کریمانه» در کاشمر اجرا شد
کد خبر: 3914935
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

ششمین مرحله رزمایش «همدلی کریمانه» در کاشمر اجرا شد

ششمین مرحله رزمایش «همدلی کریمانه» از سوی بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع ) شهرستان کاشمر با توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت، ششمین مرحله رزمایش «همدلی کریمانه» با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر و مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) با توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان برگزار شد.

در این مرحله از رزمایش ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، قند، رب، چای و ماکارونی از محل موقوفات مرتبط و خیرین به ارزش 300 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توسط مرکز افق این بقعه متبرکه توزیع شد.

از ابتدای اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه تاکنون در بقاع متبرکه این شهرستان تعداد یک هزار و ۲۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۶ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است که ارزش هر بسته بین ۱۸۵ تا ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

همچنین ۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی بین افرادی که نیازمند هزینه درمان و یا پرداخت قبوض خود بودند، پرداخت شده است.

از دیگر برنامه‌های دهه ولایت بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) می‌توان به برگزاری مسابقه «معرفت غدیر» با هدف معرفت پیدا کردن نسبت به خطبه گرانقدر غدیر همراه با اهدای جوایز یک میلیون و صد هزار ریالی به 12 نفر از برگزیدگان به قید قرعه اشاره کرد.


برنامه‌های بقعه امامزاده سید مرتضی(ع) کاشمر در عید ولایت


 به همت مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع) تعداد ۱۶۰ بسته گوشت نیم کیلویی با عنوان «تبرکات علوی» از محل کمک‌های خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین بن خرید نان به همت خیرین کاشمری به ارزش ۹ میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده توسط مساجد شهرستان توزیع شد.

اطعام نیازمندان از دیگر برنامه‌های بقعه متبرکه امامزاده سید مرتضی(ع) در دهه ولایت و امامت است که هر شخص با پرداخت 10 هزار تومان برای یک پرس غذا می‌تواند در این طرح سهیم باشد.

نسیم حجازی
انتهای پیام
captcha