هیئت‌های عزاداری ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند
کد خبر: 3915752
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

هیئت‌های عزاداری ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با تأكید بر اینكه امسال مراسم‌ محرم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند، بیان کرد: اجرای این دستورالعمل‌ها برای تمام هیئت‌های مذهبی الزامی است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، شب گذشته، 19 مردادماه در گردهمایی مدیران هیئات مذهبی استان گفت: تمهیدات لازم برای برپایی مراسم‌های محرم و صفر با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری اندیشیده شده است.

وی با تأكید بر اینكه امسال مراسم‌های محرم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند، افزود: با توجه به تأكیدات مقام معظم رهبری، اجرای این دستورالعمل‌ها برای تمام هیئات مذهبی الزامی است.

مهرابی با بیان اینكه دستگاه‌های مختلفی تلاش می‌كنند تا موانع برگزاری مراسم‌های عزاداری را با رعایت دقیق پروتكل‌های بهداشتی برطرف كنند، گفت: روحانیان نیز در این زمینه نقش ویژه‌ای ایفا می‌كنند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس فعالیت روحانیان در ایام شیوع كرونا را یادآور شد و گفت: در ایام شیوع كرونا همگی شاهد ایثار طلاب و روحانیان به خصوص در بحث تغسیل اموات كرونایی بوده‌ایم.

وی با تأكید بر اینكه در برگزاری مراسم‌های محرم امسال یكی از اصلی‌ترین اولویت‌های رفتاری هیئات مذهبی حفظ سلامتی مردم است، گفت: حفظ سلامت مردم خط قرمز ما در برپایی این مراسم‌هاست.

مهرابی با یادآوری اینكه دستورالعمل‌های بهداشتی به هیئت‌های مذهبی ابلاغ شده است از مسئولان این هیئات خواست تا به‌عنوان همكاران بهداشتی بر اجرای دقیق این دستورالعمل‌ها اهتمام ورزند.

انتهای پیام
captcha