توزیع بسته‌های معیشتی بین متکدیان نیازمند قزوینی
کد خبر: 3916036
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

توزیع بسته‌های معیشتی بین متکدیان نیازمند قزوینی

مدیر مرکز ساماندهی متکدیان قزوین گفت: برای اولین بار تعدادی بسته معیشتی از سوی مرکز ساماندهی متکدیان قزوین بین متکدیان نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی بین متکدیان نیازمند در شهر قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی مرکز ساماندهی متکدیان قزوین، محسن رحیمی، مدیر مرکز ساماندهی متکدیان قزوین، با اشاره به شناسایی متکدیان نیازمند بیان کرد: در طی فرآیند غربالگری متکدیان جمع‌آوری شده از شهر قزوین تعدادی از آن‌ها که نیازمند بودند شناسایی و بسته معیشتی بین آن‌ها توزیع شد.

مدیر مرکز ساماندهی متکدیان قزوین گفت: این بسته‌ها با کمک خیرین تهیه و برای اولین بار به تعداد محدود بین نیازمندان توزیع شد و تلاش می‌شود در آینده ضمن افزایش تعداد بسته‌ها با توجه به شرایط خانوادگی افراد اقلام مورد نیاز تهیه و توزیع شود.

وی افزود: عموم متکدیان شهر قزوین به صورت حرفه‌ای و به عنوان شغل اقدام به تکدیگری می‌کنند؛ اما برخی افراد هم ممکن است به دلیل فقر دست به تکدی گری بزنند که تلاش می‌کنیم به وضعیت آن‌ها رسیدگی کنیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: مردم به‌هیچ‌عنوان به افراد متکدی کمک نکنند و کمک‌های خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، سازمان‌های مردم نهاد و یا به مرکز ساماندهی متکدیان اهدا کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد و از رواج تکدی‌گری جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha