دو کشته در درگیری‌های شدید معترضان هندی در پی اهانت به ساحت نبوی + فیلم
کد خبر: 3916142
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

دو کشته در درگیری‌های شدید معترضان هندی در پی اهانت به ساحت نبوی + فیلم

منابع خبری هند از کشته شدن دو نفر در درگیری‌های شدید شب گذشته بخش‌هایی از شهر بنگلور، در اعتراض به انتشار پست موهنی علیه ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) توسط یکی از سیاستمداران محلی در فیسبوک، خبر دادند.

دو کشته در درگیری‌های شدید هند در اعتراض به پست موهن به پیامبر(ص)به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم، با تیراندازی پلیس به معترضان شهر بنگلور، که در اعتراض به انتشار پستی موهن به پیامبر اسلام (ص) توسط یکی از سیاستمداران محلی تجمع کرده بودند، دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

براساس تصاویر تلویزیونی جمعی از معترضان خارج از مرکز پلیس تجمع کرده بودند که این تجمع به درگیری با نیروهای پلیس و آتش زدن تعدادی از اتومبیل‎های نیروهای امنیتی انجامید.

پلیس شهر بنگالور با انتشار مطلبی در توئیتر  با بیان اینکه تعدادی از نیروهای پلیس در این درگیری آسیب دیده‌اند، اعلام کرد که اوضاع تحت کنترل است و آنها بعد از استفاده از گاز اشک‌آور و باتوم به سوی معترضان تیراندازی کرده‌اند.

وزیر کشور ایالت کارناتاکا در این باره تصریح کرد: ما با استفاده از تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها، در ارتباط با این مسئله تحقیق کرده و کسانی را که پشت این درگیری‌ها بوده‌اند، شناسایی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha