دیدار هیئت مدیره مهد قرآن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
کد خبر: 3916311
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

دیدار هیئت مدیره مهد قرآن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مؤسس، رئیس هیئت امنا و اعضای هیئت مدیره موسسه مهد قرآن با سیدعباس صالحی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی الحائری، مؤسس و رئیس هیئت امنا، سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه و سایر اعضای هیئت مدیره چون منوچهر متکی، محمد خزاعی، علی بختیار و حسین ساری با سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت ارشاد دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد طی سخنانی به معرفی مؤسسه مهد قرآن و برگزاری آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی»  پرداخت و گفت: این مؤسسه یکی از مجموعه‌های پرسابقه و فعال قرآنی مردم‌نهاد کشور است.

در ادامه حجت‌الاسلام فومنی، موسس مهد قرآن و منوچهر متکی از اعضای هیئت مدیره گزارشی از روند شکل‌گیری مؤسسه و فعالیت‌های آموزشی مهد قرآن بیان کردند.
ارسالی//دیدار هیئت مدیره مهد قرآن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیدر پایان این دیدار، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با تقدیر از تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزشی مردم‌نهادی چون مؤسسه مهد قرآن بر گسترش آموزش‌های قرآنی برای عموم مردم در زمینه حفظ و فهم قرآن تأکید کرد.

وی گفت: مردمی بودن و پرهیز از ورود به مسائل سیاسی و جناحی، از ویژگی‌های مؤسسه مهدقرآن طی سال‌های فعالیت خود بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان بر اعتباربخشی مدارک قرآنی، بهره‌مندی از فضای مجازی و رسانه‌ای، استفاده از هنر مستندسازی، ساخت سوژه‌ها و فیلم‌های کوتاه در زمینه‌های مختلف به ویژه خیرین، برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha