عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح «ورقی از کویر» در این شهر خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این طرح هر ۱۵ روز یکبار، یکی از کتابهای نویسندگان یزدی در قالب تبلیغات شهری، کلیپهای جذاب و سایر روشهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم شهروندان یزدی معرفی میشود.
وی با اشاره به اینکه این طرح یک سال ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش سرانه مطالعه کتاب و آشنایی شهروندان با نویسندگان یزدی است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: انتظار داریم با تبلیغاتی که برای کتابها در سطح شهر و شبکههای اجتماعی انجام میشود، فروش کتابها بیشتر شود تا کمکرسان نویسندگان یزدی باشیم.
انتهای پیام