سازش با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به آرمان فلسطین است
کد خبر: 3916834
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
قالیباف در نطق پیش از دستور:

سازش با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به آرمان فلسطین است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق و سازش با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلامی امت اسلامی و آرمان فلسطین است، گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن، جنایت‌کار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهند بود.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، در آغاز جلسه علنی امروز، یکشنبه 26 مرداد، مجلس شورای اسلامی و به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، محمدباقر قالبیباف ضمن گرامیداشت این روز از سید احمد آوایی نماینده دزفول، محمدرضا احمدی نماینده رشت، حجت‌الله فیروزی نماینده فسا و حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان؛ نمایندگان آزاده مجلس، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه قالیباف در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سازش ذلیلانه خاندان حاکم بر کشور امارات متحده عربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی، گفت: این توافق و سازش خیانتی آشکار به ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلامی امت اسلامی و آرمان فلسطین است. پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر برافتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کردند.

قالیباف با بیان اینکه دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق‌طلبان و عدالت‌خواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است، گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن، جنایت‌کار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهند بود.

رئیس مجلس اظهار کرد: ما به تمام خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه شوم و ضد انسانی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز با قدرت و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد یافت. صف‌بندی آشکار میان حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و دوستان آن، بی‌گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.

قالیباف در ادامه با گرامیداشت سی‌امین سالگرد ورود باشکوه آزادگان سرافراز و قهرمان به کشور گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، این عزیزان آزاده «الماس‌های درخشان» هستند. همچنین در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سید علی اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای اسرا بود را نیز ارج می‌نهیم.

وی افزود: خوب است در شرایط فعلی کشور که مردم در بدبختی و مشقت هستند، بازخوانی داشته باشیم از شرایط سخت این عزیزان که الگوی صبر و بردباری و تحمل هستند. برخی از این عزیزان بالای 10 سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوران به همراه خود دارند.

رئیس مجلس با بیان اینکه وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم تلاش برای تأمین شرایط و تصویب قوانین حمایتی از این عزیزان ایثارگر است، گفت: امیدوارم معاونت محترم رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقی مانده از دولت دوازدهم، به موضوعات و مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی نمایند و هر کجا که لازم باشد، مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha