برگزاری مسابقه عکاسی «هرخانه یک حسینیه» در آرادان
کد خبر: 3917303
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

برگزاری مسابقه عکاسی «هرخانه یک حسینیه» در آرادان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «هر خانه یک حسینیه» به مناسبت ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «هرخانه یک حسینیه» در آرادان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محسن فدایی‌باش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان، امروز، 28 مرداد ماه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: معیار برای برگزاری مراسم عزاداری محرم آن چیزی است که ستاد مقابله با کرونا و کارشناسان بهداشت می‌گوید.

وی ادامه داد: همگام با فرا رسیدن ماه محرم و روزهای غمبار تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقه عکاسی با موضوع #هرخانه_یک_حسینیه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان برگزار می‌شود.

فدایی‌باش با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند با دوربین عکاسی و یا گوشی تلفن همراه، از عزاداری‌ها، اجرا مراسم به صورت آنلاین، توزیع نذورات به صورت خشک، سیاه‌پوش کردن منازل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عکاسی و ارسال نمایند متذکر شد: دوستداران شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود از سی و یکم مرداد تا دوازدهم شهریور از طریق تلگرام: @keshmir789 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha