جماعت علمای عراق درگذشت آیت‌الله تسخیری را به رهبر انقلاب تسلیت گفت
کد خبر: 3917408
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

جماعت علمای عراق درگذشت آیت‌الله تسخیری را به رهبر انقلاب تسلیت گفت

جماعت علمای عراق با صدور پیامی در پی درگذشت آیت الله تسخیری، فقدان این عالم گرانقدر را به محضر رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از عراق، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جماعت علمای عراق و رئیس این نهاد، شیخ دکتر خالد الملا و اعضای آن در تمامی دفاتر عراق با قلبی معتقد به قضا و قدر الهی و با دلی آکنده از حزن و اندوه خبر درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری، دبیرکل  سابق مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی و مشاور رهبر بزرگ ایران در امور جهان اسلام را دریافت کرد.

این ضایعه بزرگ را با صادقانه‌ترین تسلیت قلبی به همه جهان اسلام، مراجع عظام به ویژه آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر بزرگ انقلاب اسلامی (ایران) تسلیت می‌گوییم.

از این مصیبت دردناک بسیار اندوهگین و متأثر هستیم و از خداوند می‌خواهیم روح آن عالم فقید را قرین رحمت واسعه خود قرار داده و به خانواده و نزدیکانش صبر و آرامش عطا نماید و ایشان را در بهشت با انبیا، صدیقین، شهدا و صالحان محشور گرداند.

دفتر رسانه‌ای مؤسسه جماعت علمای عراق

یادآور می‌شود، آیت‌الله تسخیری، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و از منادیان وحدت و تقریب مذاهب اسلامی، که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، امروز، ۲۸ مردادماه در ۷۶ سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha